Subject: N22154: NOTAM A2243/24 väljastatud (ID:22154)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 10:40:18 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22154 alusel, mis saabus meile 03-09-2024 
07:02, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2243/24
(A2243/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/037/5926N02444E002 A)EETN 
B)2409041400 C)2409041900 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2450 ESTABLISHED FOR 
UNMANNED AIRCRAFT WI 0,5NM RADIUS CENTERED ON 592623N 0244406E. UNMANNED 
AIRCRAFT WILL BE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION 
FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE 
AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53094264. F)SFC G)3500FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.